Vítáme Vás, přihlaste se

Podmínky nákupu

Nakupující zákazník obdrží bezplatný katalog s novou obchodní nabídkou.

Objednávky přijímáme:

  • přes internetový obchod www.bonprix.cz
  • telefonicky: 840 840 200 pondělí - pátek od 7 do 20 hod., sobota od 8 do 19 hod.
  • faxem 597 497 197
  • písemně na objednávkovém formuláři přiloženém v katalogu na adrese: bonprix, P.O.BOX 12, 702 12 Ostrava

Při podávání objednávky zákazník přijímá nabídku a souhlasí s obchodními podmínkami firmy bonprix. Bonprix bezodkladně potvrdí zákazníkovi příjem objednávky k plnění.

Ceny jsou uvedeny v českých korunách a zahrnují DPH.
Zákazník má následující možnosti zaplatit cenu uvedenou na internetové stránce nebo v katalogu:
kartou, platbou online, na dobírku nebo poukázkou, jejíž hodnotu použije na objednané výrobky. Hodnota poukázky nemůže pokrývat náklady na dopravu, ani jiné poplatky bonprixu. Odečtení hodnoty poukázky od ceny produktů následuje automaticky.
K placené ceně zboží je třeba přičíst poštovní poplatky příslušné ke zvolenému způsobu platby a dodávky:

  • 99 Kč při volbě platby online nebo kartou, dodávky realizovány Českou poštou (odběr v nejbližším výdejním místě při dodávce „Na poštu“ nebo doručení na adresu uvedenou v objednávce při dodávce „Do ruky“). Volba je dostupná pouze u objednávek prostřednictvím stránek www.bonprix.cz.
  • 129 Kč při volbě platby na dobírku, dodávky realizovány Českou poštou (odběr na nejbližší poště při dodávce „Na poštu“ nebo doručení na adresu uvedenou v objednávce při dodávce „Do ruky“).

V případě zvolení platby on-line nebo kartou bude objednávka přijata k vybavení ve chvíli potvrzení rezervace dostatečných prostředků na bankovním účtu Zákazníka.

Vyskladnění zboží následuje v termínu 4 – 6 pracovních dnů od momentu obdržení objednávky, pokud při podání objednávky nebyl uveden jiný termín plnění.

Zásilka zboží je realizována v pořadí podle přicházejících objednávek, do vyčerpání zásob. Při velkém množství přicházejících objednávek mohou být některé výrobky dodány další zásilkou v pozdějším termínu do 3 – 4 týdnů ode dne obdržení objednávky.
Zásilka zboží je omezena pro území České Republiky.

Cena poštovného se započítává pouze při dodání hlavní zásilky, a to i v případě, že objednávka bude realizována formou dílčích dodávek. Termín realizace objednávky se může prodloužit z příčin nezávislých na firmě.

Vyhrazujeme si právo na průběžné provádění změn, a to jak cen zboží z naší nabídky, tak ceny poštovného, při čemž se tyto změny nedotýkají práv osob, které podaly objednávku již před uskutečněním těchto změn.

Právo na vrácení zboží (právo na odstoupení od smlouvy). Zaručujeme právo na odstoupení od smlouvy a tím i vrácení objednaného zboží bez udání důvodu. Odstoupit od smlouvy lze do 14 dnů od data obdržení zásilky.
Pro dodržení 14denní lhůty na podání prohlášení o odstoupení od smlouvy stačí podat prohlášení před jejím uplynutím na adresu bonprix, P.O.BOX 12, 702 12 Ostrava. Vrácení vzájemného plnění stran má být provedeno bezodkladně, přičemž ne později, než ve lhůtě 14 dnů ode dne, kdy bonprix obdržel prohlášení Kupujícího o odstoupení od kupní smlouvy.

bonprix může pozdržet vrácení platby přijaté od Kupujícího do doby, než převezme vrácenou věc nebo než obdrží od Kupujícího potvrzení o zaslání věci, podle toho, ke které události dojde dřív.

Zboží je třeba odeslat na vlastní náklady Českou poštou na adresu bonprix, P.O.BOX 12, 702 12 OSTRAVA (ne na dobírku). Zboží nabízené jako sada (souprava) je třeba vrátit vcelku. Pro urychlení průběhu vrácení může zákazník použít hotový doklad pro vrácení připojený k faktuře nebo vyplnit náhradní doklad, který je ke stažení na internetových stránkách bonprix. Vrácené zboží nesmí být poškozeno a nesmí mít na sobě stopy opotřebení mimo opotřebení v rámci obvyklé manipulace se zakoupeným zbožím (např. vyplývajícím z nutnosti vyzkoušení nebo jiného prověření zboží). V případě vrácení poškozeného zboží nebo zboží se stopami opotřebení překračujícího rámec obvyklé manipulace může bonprix uplatnit vůči kupujícímu odškodnění ve výši hodnoty poškození nebo opotřebení, při čemž částka tohoto odškodnění může být stržena z částky prodejní ceny, která má být vrácena kupujícímu
V případě odstoupení od smlouvy je smlouva považována za neuzavřenou.

Žádáme o dodržení stanovené lhůty pro vrácení zboží. Pohledávka za vrácené zboží bude uhrazena poštovní poukázkou, bankovním převodem na určený bankovní účet nebo na účet, ze kterého byla provedena platba, anebo formou nákupní poukázky pro využití při dalších nákupech v případě, že zákazník zvolí tuto formu úhrady pohledávky za vrácené zboží. Neexistuje možnost výměny vráceného zboží za jiné.
V případě, že bonprix nerealizuje dodávku veškerého objednaného zboží v termínu do 30 dnů, má zákazník právo ukončit smlouvu s okamžitým účinkem.

Záruka (reklamace). Bonprix je ve vztahu k zákazníkovi zodpovědný za nesoulad zboží se smlouvou.

V případě nesouladu zboží se smlouvou má zákazník, podle jeho výběru, následující práva :

a) právo na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
b) právo na odstranění vady opravou věci,
c) právo na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
d) právo odstoupit od smlouvy.

přičemž konkrétní podmínky realizace výše uvedených práv zákazníka, jsou uvedeny v jednotlivých obecně závazných právních předpisech platných v České republice, zejména v ustanoveních § 1914 až § 1925, § 2087 až § 2117 a § 2158 až § 2174 občanského zákoníku ( zákon číslo 89/2012 Sb. ),a v ustanoveních zákona o ochraně spotřebitele ( zákon číslo 634/1992 Sb.)

Spotřebitel má právo uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží.

Vadné zboží spolu s reklamací je třeba zaslat na adresu bonprix, P.O.BOX 12, 702 12 OSTRAVA a připojit popis vady a údaje umožňující identifikaci zákazníka.

V případě uznání nároků zákazníka jako opodstatněné vrátí bonprix zákazníkovi také náklady na dodání obyčejným balíkem.

Pro umožnění využití mimosoudních způsobů řešení sporů podle požadavku čl. 14.1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 542/2013 ze dne 21. 5. 2013 o on-line řešení sporů bonprix uvádí aktivní přípoj k platformě ODR http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Ochrana osobních údajů: Vyplněním objednávkového listu z reklamních materiálů, telefonickou objednávkou, vyplněním registračního formuláře prostřednictvím www.bonprix.cz, e-mailu nebo faxu vyjadřuje zákazník souhlas se zpracováním jeho osobních údajů prostřednictvím pověřených zpracovatelem osobních údajů společnosti bonprix Sp. z o.o. třetích osob, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, a zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, včetně předání poskytnutých údajů obchodním a marketingovým partnerům společnosti bonprix Sp. z o.o., a to až do odvolání. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, v souladu s §§ 11, 21 zák. č. 101/2000 Sb. máte mj. právo na písemné odvolání souhlasu, právo na přístup k údajům, podání žádosti o opravy, doplnění, zablokování nebo odstranění osobních údajů.
Každý z Vás má právo náhledu do svých údajů, opravy, žádosti o ukončení zpracování údajů a právo vznést námitku, kterou je třeba zaslat písemně na adresu bonprix, P.O.BOX 12, 702 12 Ostrava nebo e-mailem na adresu posta@bonprix.cz. Bonprix Sp. z o.o. může poskytnout osobní údaje pro reklamní a propagační účely jiným firmám při zachování požadavků stanovených v předpisech oí ochraně osobních údajů, pokud zákon nepožaduje, aby zákazník vyjádřil zvláštní souhlas.

bonprix Sp. z o.o.
ul. Lodowa 101
93-232 Łódź
NIP: 728-013-24-90
KRS 0000114651
DIČ DPH: CZ680446162