Časté dotazy

Objednávky

Mohu si koupit zboží z katalogu v sídle vaší firmy nebo v kamenném obchodě v České republice?

Je možná oprava zadané objednávky?

Mohu přiobjednat ještě další zboží k již odeslané objednávce?

Poskytujete slevu při nákupu většího množství oděvů?

Mohu si objednat zboží vybrané z katalogu, i když jsem ho nenašla na vašich webových stránkách?

Mohu si objednat vybraný katalog zdarma?

Lze vyměnit jednu část soupravy například za menší?

Mohu odeslat objednávku prostřednictvím internetového servisu, i když nemám "Uživatelské jméno" a "Heslo"?

Je nakupování v servisu bonprix bezpečné?

Jaká je provozní doba Vašeho zákaznického oddělení?


Dodávka zboží

Jaká je cena za zaslání balíku?

Kolik se platí za poštovné při doplňkové zásilce zboží, které momentálně nemáte na skladě a pošlete ho později?

Jaký je termín vyřízení objednávky?

Existuje možnost platby za zásilku převodem?

Nabízíte možnost přednostního zaslání zboží v kratší dodací lhůtě?

Dorazil mi na poštu balíček a jako odesílatel je uvedena firma Eurex station. Jedná se tedy o balíček z bonprix


Právo na vrácení zboží (právo na odstoupení od smlouvy)

Dá se zakoupené zboží vrátit a na jakou adresu?

Za jak dlouho a jakým způsobem obdržím peníze za vrácené zboží?

Dá se zboží vyměnit bez peněžního vypořádání?

Jak jsou vyúčtovávány poukázky a slevy speciálně poskytnuté k objednávce v případě vrácení zboží?


Můj účet

Jakým způsobem mohu učinit změnu svých osobních údajů (například při změně mé adresy, příjmení atd.)?

Nemohu se přihlásit v internetovém servisu, protože ještě nemám "Uživatelské jméno" a "Heslo".

Mám problémy s přihlášením, co mám udělat?


Politika souborů cookies

Co to jsou sobory Cookies?

Jak zrušit podporu souborů Cookies a jaké budou důsledky?