bonprix a partneři potřebují Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „OK“.
BonprixP.O.BOX 12702 12 Ostrava
E-mail: posta@bonprix.cz
Pevná linka: 597 497 100
Provozní doba oddělení pro zákazníky:Po-Pá 7.00 - 20.00So 8.00 - 19.00
FAX: 597 497 197 | DIČ: CZ 680 446 162
Pokud se při přihlášení, po vepsání uživatelského jména a hesla, objeví hlášení o chybně zadaných údajích, přesvědčte se především, zda je uvedené uživatelské jméno totožné s tím, které jste uvedli při registraci. Pokud je údaj správný a problémy přetrvávají, zadali jste pravděpodobně chybné heslo.
Pro získání nového hesla k účtu přejděte na stránku: Můj účet, klikněte na odkaz „Zapomněl jsem heslo“ a postupujte podle instrukcí. Poté od nás obdržíte emailovou zprávu s odkazem pro nastavení nového hesla.
Zašlete nám číslo zboží a velikost, o kterou máte zájem, a napište, jakou informaci chcete získat. Vynasnažíme se splnit Vaši žádost.
Zašlete nám popis vady, číslo faktury a číslo výrobku.
Stav Vaší objednávky můžete kdykoliv ověřit po přihlášení na svůj účet: Můj účet. V případě dalších dotazů nás kontaktujte, uveďte číslo zákazníka a číslo nebo datum učinění objednávky.
V takovém případě kontaktujte naše zákaznické oddělení, pokud to bude možné, vynasnažíme se splnit Vaši žádost.
Zašlete nám podrobné informace o tom, co nesouhlasí, a také: své zákaznické číslo, číslo nebo datum učinění objednávky, číslo a velikost výrobku, který byl nesprávně dodán
Po zadání objednávky není možná oprava, například změna velikosti, barvy nebo připsání nového zboží.
Pokud objednávka neprošla fakturací, je možné Vaši objednávku stornovat. Za tímto účelem se s námi kontaktujte, uveďte své zákaznické číslo a číslo objednávky.
Zašlete nám informace o kódu, který chcete použít, a výrobku, o který máte zájem. Prověříme, jestli je použití kódu možné.
Všechny informace na téma slev jsou dostupné na stránce: Slevové kódy bonprix
Po odeslání objednávky již není možné změnit způsob platby
Za tímto účelem se s námi kontaktujte a uveďte své zákaznické číslo a čísla výrobků
Můžete se přihlásit k jeho odebírání na této stránce: Newsletter
Odebírání newsletteru můžete zrušit na této stránce: Newsletter
Objednat papírový katalog není možné. Všechny aktuální katalogy jsou dostupné k prohlížení v elektronické podobě na webu: katalog on-line
Pokud jste našim zákazníkem, uveďte zákaznické číslo nebo jméno a příjmení, včetně celé adresy. „V takovém případě kontaktujte naše zákaznické oddělení. Pokud nejste našim zákazníkem, vyslovte písemnou žádost obsahující Vaše osobní údaje, které jsou uvedeny na katalogu.
Po přihlášení se do svého účtu Můj účet,si můžete upravit mnoho informací samostatně.
Obvykle do jednoho až dvou týdnů po obdržení Vašeho vráceného balíku. V případě, že bylo zboží hrazeno na dobírku, může si zákazník při vrácení sám vybrat, jestli chce peníze zaslat na účet, bonusem pro další objednávku, nebo uvést, že požaduje složenku. V případě, že bylo zboží hrazeno PayU, jsou peníze za vrácené zboží automaticky vráceny na bankovní účet, z něhož byla objednávka uhrazena. V případě, že bylo zboží hrazeno kartou, jsou peníze za vrácené zboží automaticky vráceny na bankovní účet, který k této kartě náleží.
Předtím než zadáte otázku, seznamte se s naším "Časté dotazy" .
Členství v klubu je zcela dobrovolné. Členský příspěvek je ve výši 229,00 Kč. Po jeho uhrazení získáváte na půl roku 10 procentní slevu. Členství v klubu můžete kdykoliv ukončit. V takovém případě Vám vrátíme členský příspěvek, snížený o poskytnuté slevy. Více v Klubu bonprix